whipwhapwhipwhap

Main Art Reviews Stats

Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


Power Level Over 9000 Power Level Over 9000

Rated 5 / 5 stars

seriosly WTF!

well i rate 10 since ITS OVER 9000



Joan and Mark Joan and Mark

Rated 5 / 5 stars

awsome

plz make another :D?



GUN & SWORD GUN & SWORD

Rated 5 / 5 stars

EPIC!

WOW! AWSOMNEZZZ!!!!!! what program u used?


Recent Game Reviews


The Genius Test The Genius Test

Rated 5 / 5 stars

Hahaha. These comments, man, don't take them seriously. I liked this very much,keep up the good work!



Arm of Revenge Arm of Revenge

Rated 4 / 5 stars

hmmm...

Sadly gameplay is rather boring, mainly because enemies have way too much health, seriously 30 seconds on one enemy. Also it is also repeative. Atleast art is amazing.



Jetpack Attack Jetpack Attack

Rated 4 / 5 stars

nice game,but

it too hard!


Recent Audio Reviews


Reflections &amp;gt;Remaster&amp;lt; Reflections >Remaster<

Rated 5 / 5 stars

What the fuck did i listen.

Seriously wtf


mr-jazzman responds:

Seriously lol

Recent Art Reviews


Catgirl +collab+ Catgirl +collab+

Rated 5 / 5 stars

oh shi-

i got seduced



Adrina is chillin' too Adrina is chillin' too

Rated 2 / 5 stars

LOL!!!!!

this is a pile of shit compared to

vellcr drawings!!!!


People find this review helpful!
kreal-84 responds:

Sorry you feel that way my man.


Bloodied Hitokiri Bloodied Hitokiri

Rated 4.5 / 5 stars

nice, but

hes too short


People find this review helpful!
CrysisWolf responds:

Maybe he's a short samurai? lol